Wednesday, January 25, 2012

apabila anak dah boleh meniarap...

salam..

sesungguhnya hati nurani seorang ibu memang sangat laa rasa seronok apabila melihat perkembangan anak membesar di depan mata..setiap perubahan dan kepandaian anak akan diceritakan pada semua orang yang bertanya..

tapi, dalam blog ni takde org tanya pun, aku nak jugak bercerita..almaklum..seronok sangat ni kan..hehehe..

bila tengok zulaikha dah pandai mengiring, ramai yang menelah anak kami tak lama lagi akan meniarap..tunggu punya tunggu takde pulak dia meniarap..hu3..sampailah satu hari tu, aku baringkan dia atas tilam kecik dia tu,tiba2 bila aku berpaling, aku tengok dia dah meniarap..ya Tuhan, terus aku menjerit panggil encik suami yang tengah basuh kereta kat luar rumah..punyerlaa excited nak tunjuk kat encik suami, anak dah pandai meniarap..tapi untuk permulaan, dia cuma boleh meniarap sekejap2 aje..kemudian, dia cepat letih..

zulaikha yang dah mula letih.. hehehe..

tapi sekarang ni dia dah pandai angkat muka dengan kepala..tidur pun mengiring macam org besar..huhuhu..


zulaikha.. pandang walid cepat.. :)

4 comments:

  1. cepatnya anak ko meniarap...anak aku dulu 6-8 bulan jugak lah baru boleh..lepas tu terjerit2x minta tolong baringkan dia balik.....huhu......

    ReplyDelete
  2. buat muka eksyen tak tahan tu..mentang-mentang dah pandai meniarap kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  3. ina : aku mmg x sgka cepat pulak dia meniarap..alhamdulillah..hu3..tapi,bila dia penat, dia jerit jugak minta ibu/walid dia baringkan/angkat dia..dia masih x pandai nak gulingkan badan dia lagi..huhuhu..

    siti : tulaa pasal, muka eksenn ek..hahaha..

    ReplyDelete
  4. kiutnye zulaikha nak cium2 je pipi dia.hehe..

    ReplyDelete