Wednesday, March 16, 2011

antara aku dan dia





salam semua.. aku menulis ni khas untuk pembaca setia yang tak sabar-sabar tunggu aku update blog ni..haha..kali ni aku nak kongsi cerita aku dan si dia.. pada pertemuan pertama selepas kami mula bercinta, dia selalu mainkan gitar dan nyanyikan aku satu lagu..lagu tu mulanya aku tak tau siapa penyanyi..dan aku rasa macam tak pernah dengar pulak lagunya berkemundang di radio..lagunyer bertajuk "selagi ada rindu" nyanyian pak long yang mencipta lagu cinta pantai merdeka tulaa.. so, jom layan..huhuhu...

http://www.youtube.com/watch?v=E_YqD5G2VjE


aku dengar jer lagu tu, aku tertanya-tanya, adakah dia betul-betul sayang dan cintakan aku?


aku nakkan kepastian..tapi, satu perasaan yang aku tidak rasa bila bersama dengan orang lain ialah, dia benar-benar tulus dan jujur pada aku..kalau dengan orang lain, aku tidak rasa perasaan jujur dan tulus itu ada dalam diri mereka..


mungkin cara dia berkata-kata, cara dia memandang aku bila berbicara, body language dia pada aku seolah-olah menyatakan segalanya..pada aku, dia bukanlah seorang lelaki yang romantik kerana dia langsung tidak pandai berbicara ayat-ayat yang romantis..kata-katanya biasa dan bersahaja tapi cukup bermakna..


mungkin itu yang membuatkan aku bisa jatuh hati padanya..



5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. huhu..dah dengar dah lagu tu..
    kira romantik la tu encik suami puan hanie ni ek..huhuhu..
    romantik suami ni kadang susah kita nak duga..tu yg seronok sebab romantik dlm surprise..hehehehe..

    ReplyDelete
  3. suami den tak pandai main gitar..jauh sekali kalau nak nyanyikan lagu utk aku...beruntung puan hani dapat En suami yang romantik

    ReplyDelete
  4. huhuhu..x sangka pulak korang tafsirkan tu sebagai romantik ek..mungkin romantik ni subjektif..bergantung pada persepsi tersendiri.. :D

    ReplyDelete
  5. puan hanie, ayat2 kat gambar tu bahasa spanish kan? gigih aku g translate kt google translator sbb nak tau maksudnya..hahaha..

    cambiaste mi mundo : you changed my world

    tan sola me sentia hasta k llegaste y sin darme cuenta : I felt so alone until you came and k without realizing

    huhu..best la bahasa spanish ni kan..

    ReplyDelete